Нашата история:
1990 – основаване на компанията
1993 – откриване на офиса в Шератон София Хотел Балкан
1994 – първи в България се включваме към централната резервационна система "Амадеус"
1995 – откриване на офиса в Кемпински Хотел Зографски София
1996 – откриване на офис – част от веригата Луфтханза Сити Център
2001 – откриване на офиса в хотел Хилтън София
ноември 2001 – отделяне на Луфтханза Сити Център в отделна компания
края на 2001 – Хорнит става част от структурата на Агрохолд АД
2002 – oткриване на офиса на Хорнит Турс
2004 – обединяване на офисите от хотел Шератон и хотел Кемпински Зографски в представителен офис на ул. Славянска 6
2005 – откриване на офис в сградата на Посолство на САЩ в България
2006 - въвеждане на система за управление на качеството ISO 9001:2000
2009 - ресертификация и получен сертификат ISO 9001:2008
- въведена система за управление на информационната сигурност ISO 27001:2005
2015-ресертификация и получе сертификат ISO 27001:2013
2017-ресертификация и получен сертификат ISO 9001:2015
Нашите резултати:
С годишен оборот от над 3,000,000 евро от продажба на самолетни билети и над 2,000,000 евро от туристически услуги, агенцията е сред най-големите пътнически агенции в България.
Нашите офиси:
ул. "Славянска" Nо 6
Нашият екипът:
Управител:
Лъчезар Тодоров
Офис на ул.Славянска № 6 :
Туризъм :
Нели Велева
Анита Димитрова
Самолетни билети :
Теодора Додова
Миглена Панова
Отчети и счетоводство:
Лилия Кирилова
Колективът на Хорнит ООД притежава общо над 20 години опит в областта на туризма и организацията на пътуванията. Всеки един от нас владее минимум два чужди езика и има необходимата квалификация за професията "пътнически агент".
1990 – основаване на компанията
1993 – откриване на офиса в Шератон София Хотел Балкан
1994 – първи в България се включваме към централната резервационна система "Амадеус"
1995 – откриване на офиса в Кемпински Хотел Зографски София
1996 – откриване на офис – част от веригата Луфтханза Сити Център
2001 – откриване на офиса в хотел Хилтън София
ноември 2001 – отделяне на Луфтханза Сити Център в отделна компания
края на 2001 – Хорнит става част от структурата на Агрохолд АД
2002 – oткриване на офиса на Хорнит Турс
2004 – обединяване на офисите от хотел Шератон и хотел Кемпински Зографски в представителен офис на ул. Славянска 6
2005 – откриване на офис в сградата на Посолство на САЩ в България
2006 - въвеждане на система за управление на качеството ISO 9001:2000
2009 - ресертификация и получен сертификат ISO 9001:2008
- въведена система за управление на информационната сигурност ISO 27001:2005
2015-ресертификация и получе сертификат ISO 27001:2013
2017-ресертификация и получен сертификат ISO 9001:2015
Нашите резултати:
С годишен оборот от над 3,000,000 евро от продажба на самолетни билети и над 2,000,000 евро от туристически услуги, агенцията е сред най-големите пътнически агенции в България.
Нашите офиси:
ул. "Славянска" Nо 6
Нашият екипът:
Управител:
Лъчезар Тодоров
Офис на ул.Славянска № 6 :
Туризъм :
Нели Велева
Анита Димитрова
Самолетни билети :
Теодора Додова
Миглена Панова
Отчети и счетоводство:
Лилия Кирилова
Колективът на Хорнит ООД притежава общо над 20 години опит в областта на туризма и организацията на пътуванията. Всеки един от нас владее минимум два чужди езика и има необходимата квалификация за професията "пътнически агент".